Opgelost door Eci.nl: onterechte aanmaning

Petra

in het 1e kwartaal hebben we gekozen voor de vrije keuze bon ipv een boek als bestelling.
tot op heden hebben we deze niet ontvangen maar kregen wel op 20 mei een betalingsherinnering.
daarop hebben we meerdere keren gebeld en kregen niemand te pakken, vervolgens via het contactformulier de vraag neergelegd en ook daarop tot op heden niets vernomen. tot gisteren toen er een 2e aanmaning in de mailbox zat met boete en het dreigement dat het naar de deurwaarder gestuurd gaat worden als we niet binnen 5 dagen betalen.
ik heb heden avond een aantal malen getracht te bellen en na een inleiden verhaaltje wordt er gezegd dat het te druk is en wordt er opgehangen, dit is al weken zo.
Waarom moeten we voor iets betalen wat we niet ontvangen hebben en waarom zijn ze telefonisch niet bereikbaar en geven ze op mails geen antwoord?

de vrije keuze bon ontvangen , dan wordt deze gelijk betaald (zonder boete)

Eci.nl
    Geachte mevrouw Piekema,Wat vervelend dat u geen contact kunt krijgen per telefoon of per email. Ik heb u nu een email gestuurd met daarin een passende oplossing.Met vriendelijke groet,Alex List
    ECI
    Petra
    Het is fijn dat er nu gereageerd is en de klacht is afgehandeld.

Petra

Ook een klacht indienen over Eci.nl?