Opgelost door Eci.nl: onterechte herinnering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 67921
Gebruiker
Hils
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vandaag onterechte schriftelijke herinnering van Eci ontvangen inzake een nooit ontvangen zogeheten Boekbon.

Herinnering is onterecht a. omdat het lidmaatschap al eerder is opgezegd (medio 2013, toen ook laatste bestelling gedaan en betaald, augustus 2013) b. een dergelijke bon nooit ontvangen is geworden.

De oplossing

Erkenning door Eci van 1. dat er geen lidmaatschap of welke verplichting aan Eci is en 2. dat de gestuurde herinnering abuis is en tot slot 3. dat we niet vaker met dit soort flauwekul geconfronteerd worden door Eci.

2 reacties

  1. Auteur
    Eci.nl
    Datum
    Beste mevrouw Meuleman, Wat vervelend dat u een herinnering heeft ontvangen van onze ECI BoekBon. Ik heb de opzegging direct met terug werkende kracht verwerkt (31.12.2013) en de ECIBoekbon afgeboekt, deze behoeft niet betaald te worden.
    Met vriendelijke groet, M. Vermeer Klantenservice ECI
  2. Auteur
    Hils
    Datum
    Het zal me benieuwen of het hier inderdaad definitief mee zal blijken te zijn opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hils
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Eci.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen