Klacht Eci.nl: onterechte verzendkosten

G.J. Tromp

Ik ben sinds 1974 lid van ECI en heb op basis van oude rechten tot nu toe geen verzendkosten hoeven te betalen. Bij de laatste bestelling in maart moest dat opeens wel. E-mails en een klacht bij ECI levert geen enkele reactie op van ECI.

Terugbetaling verzendkosten en voortaan gratis verzending van de bestellingen zoals ooit toegezegd.

Eci.nl
    Beste G.J. Tromp,De gratis verzending die u destijds heeft ontvangen was bedoeld voor 1 jaar. ECI heeft deze actie destijds niet meer laten aflopen. Het spijt ons dat deze gratis verzending voor u abrupt is beëindigd zonder communicatie. Deze week ontvangt u van ons een email over deze actie waar u mee verder geholpen zult worden.Met vriendelijke groet, ECI (MP)
    G.J. Tromp
    De gratis verzending was niet een actie voor een jaar. Vanaf de start van mijn lidmaatschap (1974) is dat geweest tot aan januari 2014. Er was toegezegd dat dit zo zou blijven op basis van oude rechten. Mocht het toch veranderen zal ik mijn lidmaatschap heroverwegen.
    Eci.nl
    Dat zal ik moeten uitzoeken van u. Ik ken alleen de situatie dat een lid de winkel vroeger kon bezoeken en dat de winkel op een gegeven moment gesloten werd. Toen is besloten gratis verzending voor een jaar aan te bieden aan leden die een dergelijke winkel bezochten en daarna via de site moesten gaan bestellen. Als uw situatie anders ligt zal ik dit verder moeten uitzoeken. Met vriendelijke groet, ECI (MP)
    G.J. Tromp
    Vriendelijk verzoek dit verder uit te zoeken. De situatie die eci beschrijft is niet op mij van toepassing
    G.J. Tromp
    Eci is niet inhoudelijk op mijn argumenten in gegaan en verschuilt zich achter een nieuwe eigenaar,

G.J. Tromp

Ook een klacht indienen over Eci.nl?