Klacht Eci.nl: Opzeggen lidmaatschap.

Kimb0o

Ten tijde van het faillissement zijn we al bezig om ons contract op te zeggen. We hebben dit 3x via de site gedaan maar krijgen hier geen bevestiging van, telefonisch zijn ze ook niet te bereiken omdat het elke keer te druk is en dan wordt de verbinding verbroken. Waar ze wel goed in zijn is het sturen van rekeningen dat er betaald moet worden en het dreigen dat het overgegeven wordt aan een incassobureau als we niet betalen. Hoe kan je nou opzeggen bij zo`n bedrijf? Dit is eenrichtingsverkeer. Het vervelende is dus dat we nergens een bewijs van hebben zelfs niet als we via de site wilden opzeggen kregen we geen bevestiging.

We hadden Woezel&Pip dvd`s besteld, deze waren niet meer leverbaar(dit kregen we na een aantal weken te horen) en toen hebben we het lidmaatschap via de site opgezegd. Dit kan zo nagzien worden door ECI.

Opzeggen lidmaatschap en uit het klanten bestand geschrapt worden + een schriftelijke bevestiging hiervan.

Eci.nl
    Geachte mevrouw Weijgers,Wat vervelend dat u geen contact met de ECI krijgt.Ik heb u een email gestuurd met daarin een oplossing.Met vriendelijke groet,Alex List
    ECI
    Kimb0o
    Dezelfde dag heeft ECI nog gereageerd, en is alsnog het contract opgezegd. We hebben hier via de email een schriftelijke bevestiging van ontvangen. Bij deze wil ik Alex List nog bedanken voor de zeer snelle reactie.
    Eci.nl
    Klacht opgelost

Ook een klacht indienen over Eci.nl?