Opgelost door Eci.nl: Opzegging lidmaatschap

Willy

13 februari 2014 via de website lidmaatschap opgezegd. Wel een automatisch gegenereerde email terug ontvangen , maar nooit een officiële bevestiging gekregen. Telefonisch is eci blijkbaar niet bereikbaar, te druk. Voor de 2e keer formulier op de website ingevuld, maar ik krijg daar nu ook geen bevestiging van, terwijl de website dit wel beloofd.

Ik wil heel graag van eci een officiële bevestiging van het beëindigen van mijn lidmaatschap.

Eci.nl
    Geachte mevrouw Bakker,Wat vervelend dat u tot op heden nog geen bevestiging van uw opzegging heeft ontvangen. Onze verontschuldigingen hiervoor. Naar aanleiding van uw reactie heb ik uw gegevens gecontroleerd. Uw lidmaatschap is beëindigd per 31-03-2014.Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn en dank u hartelijk voor het vertrouwen wat u in ons gesteld heeft de afgelopen jaren.Met vriendelijke groet.Patricia Hollenga
    Klantenservice eci.nl
    Willy
    Ik ben blij nu officieel een bevestiging te hebben gekregen, en alles is voor mij nu afgerond. Dank voor de reactie

Willy

Ook een klacht indienen over Eci.nl?