Opgelost door Eci.nl: Opzegging van Lidmaatschappij bij ECI NL

Rob

Ik heb op 24 februari 2016 een opzeggingsbrief geschreven en verstuurd naar ECI NL met het verzoek een schrijftelijk bevestiging van de opzegging binnen 2 weken te sturen. Tot heden heeft ECI niet gereageerd. Ik heb door hun klantenservice en e-mail verstuurd dat moet, volgens hun eigen procedure, gereageerd worden binnen 24 uur en ik heb een e-mail verstuurd. Nogsteeds heb ik geen reactie. Ik woon niet meer in Nederland en wil geen gebruik meer maken. Ik ben een trouw klant voor 20 jaar geweest een vindt het treist dat ze kunnen goede klanten op dit manier behandelen. Ik heb ook verwezen in mij e-mail dat ECI kunnen mij niet meer mij verplichten om een bestelling te maken omdat ze niet reageren op mij opzegging. Ik kan geen gebruik maken van het telefoon nummer omdat het werkt niet in het buitenland.

Ik wil geen lid meer zijn en wil een bevestiging van mij opzegging ontvangen.

Eci.nl
    Beste heer Davies,

Ik begrijp dat het vervelend is wanneer u langer op een antwoord moet wachten dan dat van ons gewend bent, mijn excuses hiervoor.

Normaliter zou het lidmaatschap eind volgend kwartaal worden beëindigd Dit betekend dat u tot 01-07-2016 nog lid zou zijn van de eci. Bij wijze van uitzondering heb ik het voor u in orde gemaakt en zal het lidmaatschap vanaf heden worden beëindigd.

Mocht u verder nog vragen hebben dan hoor ik dit graag.

Jens Sap
    Rob
    Ik vind het vervelend dat ik moet deze route nemen om een reactie te krijgen. Ik ben wel tevreden dat het snel opgelost is maar na al die jaren als lid van ECI had ik verwacht tenminste bedankt voor mij loyaliteit. In iedere geval het is nu opgelost en verwacht ik een schrijftelijk bevestiging hiervan.