Opgelost door Eci.nl: Opzegging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59059
Gebruiker
Fran
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben nu al vanaf 2 februari 2014 bezig om op te zeggen. Meerder malen bevestiging ontvangen van mijn opzegging met de mededeling dat door overname de officiële afhandeling zo snel mogelijk komt. Ik wil niet mee naar de nieuwe organisatie.
Maar ze sturen op 2 mei 2014 wel de eci boekenbon. Telefonisch zijn ze niet te bereiken.
Ik heb nu maar een aangetekende opzeggingsbrief gestuurd en via eci.nl contact de eerdere bevestigingen met nogmaals een opzegging gestuurd.
Hopelijk heeft dit eindelijk effect.

F.b.clements

De oplossing

Een schriftelijke bevestiging van mijn opzegging en geen mailing meer.

2 reacties

  1. Auteur
    Eci.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Clements,Allereerst onze verontschuldigingen voor onze late reactie op uw klacht.
    Vervelend dat uw opzegging niet door ons is verwerkt waardoor u de boekbon toegestuurd heeft gekregen.
    Ik heb deze gecrediteerd, u kunt deze als niet verzonden beschouwen.
    Uw lidmaatschap heb ik met terugwerkende kracht beëindigd.Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn en onze excuses voor al het ongemak.Met vriendelijke groet,Patricia Hollenga
    Klantenservice eci.nl
    .
  2. Auteur
    Fran
    Datum
    De klacht is netjes afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fran
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Eci.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen