Klacht Eci.nl: waarschuwing voor de nieuwe ECI club

marook

Waarschuwing voor alle ECI leden.
Ben 40 jaar lid bij ECI (Nederlandse boekenclub/Boek en Plaat) en ben geschokt hoe schandalig de nieuwe ECI met haar leden omgaat. Heeft onterecht een incassobureau ingeschakeld terwijl de rekening wel betaald was. (bewijs via afschrijving). Geprobeerd met ECI te communiceren maar ECI verwijst alleen maar naar incassobureau (dat overigens niet reageert en failliet schijnt te zijn).
Bovendien heeft ECI valse gegevens op de factuur vermeld.
Ik heb mijn lidmaatschap opgezegd en geen behoefte meer om de communiceren met deze misdadige club.

Ik wil geen enkel contact meer met dit bedrijf. Ik zal iedereen ook waarschuwen om vooral op te passen voor deze nieuwe ECI.
ECI wijst steeds op mijn plicht om nog aan kwartaalafname te voldoen, maar aangezien ik onnodige kosten heb gemaakt bij het incassobureau terwijl eci wel de rekening heeft ontvangen, heb geen enkele behoefte om nog maar een boek bij ECI af te nemen.

Eci.nl
    Geachte mevrouw Rook,Na telefonisch contact hebben we afgesproken elkaar dinsdag nogmaals te spreken betreffende uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Alex List
    ECI

Ook een klacht indienen over Eci.nl?