Klacht Eci.nl: zomaar een rekening binnen gekregen

DRE

Ik heb me ooit een keer aangemeld bij ECI, nooit wat besteld.
Krijg ik vandaag een factuur binnen via de mail met een aanmaning, met het bedrag van 30 euro, die ik dus blijkbaar niet heb betaald terwijl ik niks heb besteld.
Ik pak mijn laptop erbij en meld me aan op de website, zie ik dat ik een boekenbon heb twv 25 euro. Nooit aangevraagd, want ik zit ook nooit op de site.
Ik vind dit onterecht, ik zou graag verdere informatie hierover willen.
Ik heb zelf geprobeerd te bellen, ik krijg niemand te pakken en er neemt niemand op.

Ik zou graag meer informatie willen, ik wil mijn account opgezegd hebben.
En ik wil dat deze rekening verdwijnt.

Eci.nl
    Geachte heer La Fontaine,
    Wat vervelend dat dit incident voorgevallen is. Uiteraard zijn wij in dit geval een uitleg aan u verschuldigd.
    U bent clublid van ECI. Dat betekent dat u elk kwartaal iets moois kiest uit ons ledenassortiment. De uiterste besteldata zijn logischerwijs: 31 maart, 30 juni, 30 september en 31 december.
    Heeft u een keer geen bestelling gedaan, dan ontvangt u automatisch de ECI Boekbon. Dit is een waardebon van € 25,-, die u na betaling kunt besteden bij ECI.
    U bent niet op de hoogte hiervan, Daarom zullen wij er in dit geval zorg voor dragen dat het lidmaatschap, de Eci boekbon en de betaal herinnering voor u annuleren.
    Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.
    Marciano S ECI Webcare

Ook een klacht indienen over Eci.nl?