Klacht ECO Keukens: lekkende kraan en ondeugdelijk aangelegde afvoer waardoor lekkage

hanneke

Twee jaar na plaatsen keuken lekte de kraan, een deel werd vervangen in hun opdracht en door ons betaald; de kraan lekte na ruim een jaar weer.
Lekkende afvoer na 3 jaar: overgang spoelbak lekte en de overloop van de boiler lekte evenals een paar gelijmde koppelstukken. De koppelstukken bleken verkeerd aangelegd, de afvoer moest worden vernieuwd. De overloop van de boiler werd gerepareerd evenals de overgang spoelbak-afvoer en de kraan.
Enkele contacten waarvan de laatste per mail leverden niets op. De mail van hen was denigrerend terwijl wij netjes gebleven waren. Deze denigrerende mail was de reden de rechtsbijstand in te schakelen.
De jurist van de rechtsbijstand adviseerde het geheel te laten repareren door de plaatselijke installateur, wat toen gebeurd is en naar het lijkt op de goede manier. Ook de rechtsbijstand kreeg geen reactie van ECO noch schriftelijk of per mail noch na telefonisch contact.

Vergoeding reparaties en eventueel excuses voor het niet handelen

Wij vinden dat ECO Keukens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?