Klacht Ecobird.nl: Bestelling betaald maar niet ontvangen

Klachtnummer
# 449092
Gebruiker
JVDV
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik kocht op 13 april 2020 2 sets siliconen deksels bij Ecobird.nl. We zijn nu bijna anderhalve maand verder en ik heb nog steeds niet ontvangen. Door de coronacrisis zat er vertraging op de levering, maar volgens de voorspelling van track en trace zou het tussen 27 april en 13 mei geleverd worden. De track en trace wordt niet aangepast en we zijn nu al 29 mei. Ik heb onlangs een mail gestuurd naar ecobird.nl om te vragen waar het fout gelopen is maar ik krijg een automatisch antwoord terug. Er is ook nergens een telefoonnummer te vinden.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk geld terug of levering van de bestelde producten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ecobird.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ecobird.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen