Klacht Ecobird.nl: Betaald maar niks ontvangen, Ecobird reageert niet

Klachtnummer
# 447999
Gebruiker
DorienGerd
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij dit bedrijf 2 op 11 april 2020 2 sets siliconen deksels besteld en betaald €18,95 (bestelling 4110) . Er zou een vertraging in de levering zijn, leverdatum tussen 26 april en 11 mei volgens hun track and trace. Nu een maand verder nog niets ontvangen. Mail gestuurd naar ecobird.nl om geld terug te vorderen maar je krijgt gewoon een geautomatiseerde mail terug. Er is ook nergens een telefoonnummer te vinden.

Gewenste oplossing

Goederen asap ontvangen maar nog liever mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ecobird.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ecobird.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen