Opgelost door Ecobird.nl: Betaald. Niets geleverd.

angry Opgelost
R. Belski

Bij dit bedrijf 2 op 15 april 2020 2 sets siliconen deksels besteld en betaald €18,95 via ideal naar iban: NL70RABO0115600000. Na 10 dagehmgen mail gestuurd. Er zou een vetraging in de levering zijn. Nu een maand verder nog niets ontvangen. Website bestaat niet meer en volgcode werkt ook niet meer. Mail gestuurd naar ecobird.nl om geld terug te vorderen masr emailadres zal ook wel niet neer bestaan. Uitgeschreven bij KvK. Er adverteerd nu wel een andere website net dezekfde producten. Zullen dezelfde gasten zijn. Opereren nu onder een andere naam: easyecoshop.nl

Ik wil m'n geld terug.
Het produkt is alsnog op de laatste dag geleverd. De firma opereert nu onder een andere naam. Ook daar niet bestellen. Dit bedrijf adverteerd met producten, besteld deze bij Aliexpres en laat ze bij jou bezorgen voor de 7 tot 8-voudige prijs. Legitime vorm van oplichting.

Wij vinden dat Ecobird.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ecobird.nl?