Opgelost door Ecobird.nl: Betaald. Niets geleverd.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 444723
Gebruiker
R. Belski
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij dit bedrijf 2 op 15 april 2020 2 sets siliconen deksels besteld en betaald €18,95 via ideal naar iban: NL70RABO0115600000. Na 10 dagehmgen mail gestuurd. Er zou een vetraging in de levering zijn. Nu een maand verder nog niets ontvangen. Website bestaat niet meer en volgcode werkt ook niet meer. Mail gestuurd naar ecobird.nl om geld terug te vorderen masr emailadres zal ook wel niet neer bestaan. Uitgeschreven bij KvK. Er adverteerd nu wel een andere website net dezekfde producten. Zullen dezelfde gasten zijn. Opereren nu onder een andere naam: easyecoshop.nl

Gewenste oplossing

Ik wil m'n geld terug.
Geboden oplossing
Het produkt is alsnog op de laatste dag geleverd. De firma opereert nu onder een andere naam. Ook daar niet bestellen. Dit bedrijf adverteerd met producten, besteld deze bij Aliexpres en laat ze bij jou bezorgen voor de 7 tot 8-voudige prijs. Legitime vorm van oplichting.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ecobird.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ecobird.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen