Opgelost door Ecobird.nl: EcoBird levert reeds betaalde bestelling niet

content Opgelost
Vogelvrij?

Artikelen besteld en betaald (30 april 2020) maar nooit geleverd. Op de website staat dat het afleveren langer kan duren dan gewoonlijk (tot 25 dagen). Maar als je de link aanklikt die ze aanbieden om daarover contact op te nemen kom je op een 'page not found'. Het gegeven Track& trace nummer blijkt niet te bestaan.
Bedrijf staat niet in KvK ingeschreven (alleen onder opgeheven).
Op de website geen enkel garantielabel m.b.t. een betrouwbare webshop of wat dan ook. Daar heb ik helaas deze keer niet goed op gelet. Ik heb de bestelling geplaatst na een klik op hun advertentie op Instagram via mijn telefoon.

Product leveren of anders geld terug geven.
Als het oplichters zijn: website opheffen en de advertenties op de social media kanalen stoppen.
De bestelde goederen zijn geleverd.

Wij vinden dat Ecobird.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Vogelvrij?
    Vier dagen na dit bericht op deze website (een maand na de bestelling) heb ik de producten ontvangen. Zonder en bij gaande "brief" of duidelijke afzender. Maar de goederen zijn geleverd.

Ook een klacht indienen over Ecobird.nl?