Klacht Ecobird.nl: Ik heb betaald maar niets ontvangen.

Klachtnummer
# 456741
Gebruiker
Voor29
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Besteld, betaald, maar geen levering.
Diverse mails verzonden met navraag waar de producten blijven. Inmiddels loopt de bestelling reeds 2 maanden.
Steeds een standaard antwoord, tot 3 weken geleden helemaal geen respons meer.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ecobird.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ecobird.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen