Klacht Ecobird.nl: wel betaald, niet geleverd

Klachtnummer
# 451683
Gebruiker
ikbeneringetrapt
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 4 mei een bestelling gedaan en betaald. Nog niks ontvangen. Bij het sturen van een email aan ecobird krijg je elke keer hetzelfde standaard antwoord met een link om je bestelling te volgen. deze datum is al lang voorbij. Geen manier om in contact te komen met ecobird. de klachtenpagina op de website bestaat niet langer. Ik wil mijn geld terug.

Gewenste oplossing

geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ecobird.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ecobird.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen