Klacht Ecodienst-online: Dubbelzinnige verkoop zonder enige respons naderhand.

markvn

Ze hebben mij met een dubbelzinnig verhaal een dienst aangesmeerd, ze vertellen er bij ook in de mail dat je binnen 24 dagen kunt opzeggen maar na herhaaldelijke mail met opzegging geen enkele reactie.

Bevestiging van opzegging en geen afschrijving.
Het is nog steeds niet opgelost wel een aanmaning gekregen van betaling. Kan dit bedrijf niet juridisch aangepakt worden het zijn gewoon oplichters.

markvn
    Nog steeds geen reactie van Ecodienst
    Ecodienst-online
    Geachte M. van Nus,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. U kunt ons telefonisch bereiken via telefoonnummer 085 732 59 33. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u een e-mailbericht sturen naar info@ecodienst.online

Ecodienst Online
    markvn
    Ik hoef niet te bellen en jullie mij ook niet. Ik heb zoals in jullie email staat per mail de dienst nog op de zelfde dag op gezecht. Dit heb ik de dagen erna nog een paar keer gedaan.
    Ik zag nu tot mijn verbazing dat jullie alsnog geld van mijn rekening hebben gehaald, heb deze overschrijving uiteraard gestorneerd.
    Ik wil dat dit nu afgelopen is.

Ook een klacht indienen over Ecodienst-online?