Klacht Ecodienst-online: Dubbelzinnige verkoop zonder enige respons naderhand.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 252962
Gebruiker
markvn
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ze hebben mij met een dubbelzinnig verhaal een dienst aangesmeerd, ze vertellen er bij ook in de mail dat je binnen 24 dagen kunt opzeggen maar na herhaaldelijke mail met opzegging geen enkele reactie.

Gewenste oplossing

Bevestiging van opzegging en geen afschrijving.
Geboden oplossing
Het is nog steeds niet opgelost wel een aanmaning gekregen van betaling. Kan dit bedrijf niet juridisch aangepakt worden het zijn gewoon oplichters.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    markvn
    Datum
    Nog steeds geen reactie van Ecodienst
  2. Auteur
    Ecodienst-online
    Datum
    Geachte M. van Nus,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. U kunt ons telefonisch bereiken via telefoonnummer 085 732 59 33. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u een e-mailbericht sturen naar info@ecodienst.online

    Met vriendelijke groet,

    Ecodienst Online
  3. Auteur
    markvn
    Datum
    Ik hoef niet te bellen en jullie mij ook niet. Ik heb zoals in jullie email staat per mail de dienst nog op de zelfde dag op gezecht. Dit heb ik de dagen erna nog een paar keer gedaan.
    Ik zag nu tot mijn verbazing dat jullie alsnog geld van mijn rekening hebben gehaald, heb deze overschrijving uiteraard gestorneerd.
    Ik wil dat dit nu afgelopen is.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ecodienst-online?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen