Klacht Ecodienst-online: Ik heb betaald voor nooit verleende diensten of producten

Klachtnummer
# 271446
Gebruiker
willycycling
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 220 euro betaald voor diensten die ik nooit heb ontvangen
Ik zou in oktober 2016 een overeenkomst hebben gesloten, maar ik heb daar nooit enig bewijs van ontvangen, terwijl de dame die mij vandaag belde, beweert dat die er wel is.
Ik eis dat de 220 euro die ik vandaag heb overgemaakt terug gestort wordt op mijn rekening

Gewenste oplossing

Terug betaling van 220 euro

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ecodienst-online?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen