Opgelost door Ecodienst-online: ontercht geld afgeschreven van mijn rekening

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 198275
Gebruiker
martinherman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mij onlangs afgemeld uit het bestand van dit bedrijf en vandaag is er een bedrag van €69.95 onterecht afgeschreven

De oplossing

Einde contract als dat nog niet gedaan is

1 reactie

  1. Auteur
    Ecodienst-online
    Datum
    Geachte M. keur,

    Namens Ecodienst Online wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden en betreuren ten zeerste dat u een onprettig gevoel heeft gekregen.

    Wij willen als bedrijf natuurlijk alleen tevreden klanten die er gebruik van willen maken. Bent u ontevreden of u wilt er geen gebruik van maken hebben we natuurlijk begrip voor en daarom willen wij u graag verder helpen

    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Wij excuseren voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten
    Ecodienst Online

Uiteindelijke oplossing

Auteur
martinherman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Excuus aangeboden
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Ecodienst-online?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen