Klacht Ecodienst-online: Onterechte afschrijving 69,95

Klachtnummer
# 198021
Gebruiker
arizona
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ken het hele bedrijf niet en kom na het intypen van de naam op deze website uit. Zie nog veel meer klachten staan. Ik heb ze zeker nooit toestemming gegeven, dus heb het laten storneren. Hoop dat ze mij kunnen verwijderen uit hun bestand, want ik heb er niets mee van doen.

De oplossing

Verwijder mijn bankgegevens in jullie systeem, want ik heb jullie geen toestemming gegeven voor een incasso. Ken jullie niet en heb ook zeker geen telefonisch contact gehad.

1 reactie

  1. Auteur
    Ecodienst-online
    Datum
    Geachte W. Huijbers - van Bergen,

    Namens Ecodienst Online wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden en betreuren ten zeerste dat u een onprettig gevoel heeft gekregen.

    Wij willen als bedrijf natuurlijk alleen tevreden klanten die er gebruik van willen maken. Bent u ontevreden of u wilt er geen gebruik van maken hebben we natuurlijk begrip voor en daarom willen wij u graag verder helpen

    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Wij excuseren voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten
    Ecodienst Online

Ook een klacht indienen over Ecodienst-online?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen