Klacht Ecodienst-online: onterechte incasso

Klachtnummer
# 198518
Gebruiker
peejee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb per mail gemeld op 13 oktober dat ik geen lid wilde worden daar ook een bevestiging van gehad maar er wordt toch €69.95 afgeschreven erg slordig

De oplossing

terugstorten onterechte incasso

1 reactie

  1. Auteur
    Ecodienst-online
    Datum
    Geachte P. Janssen,

    Namens Ecodienst Online wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden en betreuren ten zeerste dat u een onprettig gevoel heeft gekregen.

    Wij willen als bedrijf natuurlijk alleen tevreden klanten die er gebruik van willen maken. Bent u ontevreden of u wilt er geen gebruik van maken hebben we natuurlijk begrip voor en daarom willen wij u graag verder helpen

    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Wij excuseren voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten
    Ecodienst Online

Ook een klacht indienen over Ecodienst-online?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen