Klacht Ecodienst-online: Oplichters

Klachtnummer
# 252256
Gebruiker
EB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 3-10-2016 ben ik telefonisch benaderd voor iets wat € 69,95 ging kosten het zou een eenmalige incasso zijn en dit zou per email worden bevestigd.
De email heb ik nooit ontvangen, dus kon deze ook niet opzeggen, had gelukkig wel het telefoonnummer opgeschreven.
Tot mijn grote verbazing hebben ze toch proberen af te schrijven en nu ik dit nummer heb gebeld is dit nummer niet in gebruik. Ik kan u wel vertellen dat ik niet van plan ben ooit 1 cent te betalen voor iets wat ik nooit heb ontvangen.
En mochten ze weer proberen te incasseren dan blijf ik de incasso gewoon terug te draaien.

De oplossing

Annuleren die handel.

1 reactie

  1. Auteur
    Ecodienst-online
    Datum
    Geachte E.L.M.E. Beeldens,

    Namens Ecodienst Online wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden en betreuren ten zeerste dat u een onprettig gevoel heeft gekregen.

    Wij willen als bedrijf natuurlijk alleen tevreden klanten die er gebruik van willen maken. Bent u ontevreden of u wilt er geen gebruik van maken hebben we natuurlijk begrip voor en daarom willen wij u graag verder helpen

    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Wij excuseren voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten,

    Ecodienst Online

Ook een klacht indienen over Ecodienst-online?