Klacht Ecodienst-online: opzeggen ecodienst-online lukt niet

FrankM1970

Lidmaatschap opgezegd binnen 1 dag dus ruim binnen de bedenktermijn, bericht ontvangen dat factuurovereenkomst met ecodienst-online is geannuleerd. Dit was op 7 november 2016. Op 29 november toch geld afgeschreven. Netje een email naar ecodienst-online gezonden met het verzoek dit te cancelen. Geen antwoord ontvangen dus zelf maar een storneringsverzoek bij de bank ingediend.
November 2017 incasso bureau aan de lijn of ik wilde betalen. heb de email opgestuurd en bericht ontvangen van incasso bureau dat dossier gesloten is.
februari 2018 telefoontje van incassobureau dat in de tweede zin meteen met loonbeslag begon bij navraag waarom en na aangeven van het feit dat in november 2017 het dossier gesloten is werd de verbinding verbroken.

Gewoon accepteren dat ik geen verbintenis meer met ze heb en dat ik ze ook niets meer verschuldigd ben zoals ze zelf aangeven in hun email dd 7 november 2016

Ook een klacht indienen over Ecodienst-online?