Klacht Ecodienst-online: opzeggen ecodienst-online lukt niet

Klachtnummer
# 292673
Gebruiker
FrankM1970
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Lidmaatschap opgezegd binnen 1 dag dus ruim binnen de bedenktermijn, bericht ontvangen dat factuurovereenkomst met ecodienst-online is geannuleerd. Dit was op 7 november 2016. Op 29 november toch geld afgeschreven. Netje een email naar ecodienst-online gezonden met het verzoek dit te cancelen. Geen antwoord ontvangen dus zelf maar een storneringsverzoek bij de bank ingediend.
November 2017 incasso bureau aan de lijn of ik wilde betalen. heb de email opgestuurd en bericht ontvangen van incasso bureau dat dossier gesloten is.
februari 2018 telefoontje van incassobureau dat in de tweede zin meteen met loonbeslag begon bij navraag waarom en na aangeven van het feit dat in november 2017 het dossier gesloten is werd de verbinding verbroken.

De oplossing

Gewoon accepteren dat ik geen verbintenis meer met ze heb en dat ik ze ook niets meer verschuldigd ben zoals ze zelf aangeven in hun email dd 7 november 2016

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ecodienst-online?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen