Opgelost door Ecodienst-online: Zojuist 69,95 gestorneerd van deze onbetrouwbare dienst.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 198071
Gebruiker
W
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Keurig binnen de afgesproken termijn laten weten dat ik geen gebruik wenste te maken van deze dienst. Die mail aan het bedrijf heb ik zojuist nogmaals gestuurd, voorzien van commentaar.

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    W
    Datum
    Tijdens mijn afwezigheid is mijn man gebeld door Eco-dienst, dat ze vermoeden dat mijn nogmaals verstuurde opzeggingsmail 'knip-en plakwerk' zou zijn! Hoe durven ze dat te beweren!!
  2. Auteur
    W
    Datum
    Ik heb vandaag per e-mail de bevestiging gekregen, dat ik geen 'lid' ben van eco-dienst. Gisteren twijfelde men nog aan aan de echtheid van mijn opzegmail, die als 'knip- en plakwerk' werd beschouwd.
    Nu zal ik opletten dat er niet weer geld van mijn rekening wordt afgeschreven!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ecodienst-online?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen