Klacht eCom Supply: Besteld en betaald bij marktplaats aanbieding maar niet geleverd.

Daaf#11

Besteld en betaald bij marktplaats aanbieding. Niet geleverd en geen contactmogelijkheid.

Geld terug ad 60 euro of leveren

Beste H. de Ruiter,

Je kunt ervan uitgaan dat je bestelling binnen maximaal 5 werkdagen geleverd wordt. Er wordt hard gewerkt om je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Ter bevestiging van de verzending ontvang je nog de Track & Trace gegevens. Hiermee kun je de levering van het pakket inzichtelijk krijgen.

Onze excuses voor het ongemak!

Sanne Team Webcare
    Daaf#11
    Aankoop nog steeds gewenst, dus ben benieuwd. Track en trace nog niet ontvangen
    Beste H. de Ruiter,

Allereerst onze excuses voor alle geleden ongemakken die je hebt mogen ervaren. Na contact te hebben gehad met de leverancier hiervan zijn wij ervan op de hoogte gebracht dat je bestelling uiterlijk de eerste week van februari wordt geleverd.

Team Webcare
    Daaf#11
    Nog geen verdere reactie en track en trace ontvangen.
    Daaf#11
    Geen veranderingen, geen mail geen track en trace ontvangen
    Beste H. de Ruiter,

Wij hebben het voor je nagekeken en het blijkt dat je bestelling helaas nog niet verzonden kan worden en nog een vertraging van maximaal 7 werkdagen heeft. Mocht het na dit termijn nog niet worden verzonden, restitueren wij het bedrag automatisch. Graag vernemen wij of je het product nog wenst te ontvangen of, dat je liever een restitutie ontvangt?

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Daaf#11
    Gelet op de onzekere voortgang kies ik voor retitutie
    Daaf#11
    Nog geen reactie ontvangen na mijn laatste antwoord over restitutie
    Beste H. de Ruiter,

Je geld wordt binnen 14 dagen gerestitueerd, dit wordt doorgevoerd door Worldpay en niet door Marktplaats Aanbieding zelf, we hopen dat je hier begrip voor hebt.

Sanne

Ook een klacht indienen over eCom Supply?