Opgelost door eCom Supply: Besteld en betaald maar er is niets geleverd.

content Opgelost
M.G. Ranzijn

Beteft het niet leveren van een bestelling gedaan op 25 december. Bestelnummer: 19955. Alles betaald maar niets geleverd en geen enkele reactie.

Leveren of geld terug.

M.G. Ranzijn
    Nog steeds niets geleverd sinds 25 december ondanks diverse beloftes dat er er nu echt binnen 5 dagen geleverd zou gaan worden. Op mijn reactie dat ik mijn bestelling annuleer en het geld per omgaande op mijn rekening teruggestort wil zien heb ik geen enkele reactie meer mogen ontvangen.
    Misschien nu toch maar naar de politie om aangifte te doen van oplichting door eCom Supply?
    M.G. Ranzijn
    Ik hoor nu helemaal niets meer. Elke vorm van een reactie blijft uit. Ben ik de enige? Moeten we wederom naar het programma Kassa?
    eCom Supply
    Beste M. Ranzijn,

Wij hebben het voor je nagekeken en het blijkt dat je bestelling helaas nog niet verzonden kan worden en nog een vertraging van maximaal 7 werkdagen heeft. Mocht het na dit termijn nog niet worden verzonden, restitueren wij het bedrag automatisch. Graag vernemen wij of je het product nog wenst te ontvangen of liever een restitutie ontvangt?

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
    M.G. Ranzijn
    Ik wens het product niet meer te ontvangen. Graag restitutie van het bedrag.
    eCom Supply
    Beste M.Ranzijn,

Je geld wordt binnen 14 dagen gerestitueerd, dit wordt doorgevoerd door Worldpay en niet door Marktplaats Aanbieding zelf, we hopen dat je hier begrip voor hebt.

Sanne

M.G. Ranzijn
Het heeft even geduurd en er zijn diverse mails aan vooraf gegaan maar uiteindelijk werd mij de keuze geboden: alsnog leveren of restitutie. Ik heb voor het laatste gekozen en het bedrag is nu terug gestort.

Ook een klacht indienen over eCom Supply?