Opgelost door eCom Supply: Besteld en betaald maar er is niets geleverd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 344586
Gebruiker
M.G. Ranzijn
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Beteft het niet leveren van een bestelling gedaan op 25 december. Bestelnummer: 19955. Alles betaald maar niets geleverd en geen enkele reactie.

De oplossing

Leveren of geld terug.

5 reacties

  1. Auteur
    M.G. Ranzijn
    Datum
    Nog steeds niets geleverd sinds 25 december ondanks diverse beloftes dat er er nu echt binnen 5 dagen geleverd zou gaan worden. Op mijn reactie dat ik mijn bestelling annuleer en het geld per omgaande op mijn rekening teruggestort wil zien heb ik geen enkele reactie meer mogen ontvangen.
    Misschien nu toch maar naar de politie om aangifte te doen van oplichting door eCom Supply?
  2. Auteur
    M.G. Ranzijn
    Datum
    Ik hoor nu helemaal niets meer. Elke vorm van een reactie blijft uit. Ben ik de enige? Moeten we wederom naar het programma Kassa?
  3. Auteur
    eCom Supply
    Datum
    Beste M. Ranzijn,

    Wij hebben het voor je nagekeken en het blijkt dat je bestelling helaas nog niet verzonden kan worden en nog een vertraging van maximaal 7 werkdagen heeft. Mocht het na dit termijn nog niet worden verzonden, restitueren wij het bedrag automatisch. Graag vernemen wij of je het product nog wenst te ontvangen of liever een restitutie ontvangt?

    Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
  4. Auteur
    M.G. Ranzijn
    Datum
    Ik wens het product niet meer te ontvangen. Graag restitutie van het bedrag.
  5. Auteur
    eCom Supply
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M.Ranzijn,

    Je geld wordt binnen 14 dagen gerestitueerd, dit wordt doorgevoerd door Worldpay en niet door Marktplaats Aanbieding zelf, we hopen dat je hier begrip voor hebt.

    Met vriendelijke groet,

    Sanne

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.G. Ranzijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het heeft even geduurd en er zijn diverse mails aan vooraf gegaan maar uiteindelijk werd mij de keuze geboden: alsnog leveren of restitutie. Ik heb voor het laatste gekozen en het bedrag is nu terug gestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over eCom Supply?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen