Opgelost door eCom Supply: Dat ik geen antwoordt krijgt binnen hun gestelde termijn.

Naus

Op 16 december 2018 2x12-pack T-shirts van Fruit of the Loom besteld bij Marktplaats aanbieding. Diverse mails naar eComm Supply wawrop ik nog steeds op antwoordt wacht. Via Chat functie bij Marktplaats ook mijn klacht aangeven maar ook hetzelfde verhaal, GEEN REACTIE.

Produkt leveren of aankoopbedrag terugstorten.
Bedrag is inmiddels terruggestort.

DE OPLOSSING
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Reactie van eCom Supply:
    "Je kunt ervan uitgaan dat je bestelling binnen maximaal 5 werkdagen geleverd wordt. Er wordt hard gewerkt om je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Ter bevestiging van de verzending ontvang je nog de Track & Trace gegevens. Hiermee kun je de levering van het pakket inzichtelijk krijgen. "

Nou zijn we weer 5 dagen verder. Nog geen enkele mail reactie ontvangen.
    Naus
    Inmiddels al 7 weken verder. mijn bestelling nog niet ontvangen. Hellaas ook geen enkel bericcht van eCom Supply en Markplaats!
    Naus
    Nog steeds geen enkel reactie!!!
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Beste,

Ik heb helaas geen vertrouwen meer in dat het product na 7 dagen word geleverd. Ik zou het fijn vinden als het aankoopbedrag bedrag teruggestort wordt.
    Beste N.Bholai,

Je geld wordt binnen 14 dagen gerestitueerd, dit wordt doorgevoerd door Worldpay en niet door Marktplaats Aanbieding zelf, we hopen dat je hier begrip voor hebt.

Onze welgemeende excuses voor alle geleden ongemakken.

Sanne

Ook een klacht indienen over eCom Supply?