Klacht eCom Supply: Geen, of in elk geval te late levering.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 335811
Gebruiker
henkvanderneut
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 8 november 2018 een bestelling geplaatst. Betreft een lavaplant.
Ordernummer RNEZYP2XLQ. Het bedrag van €30,90 is per iDeal betaald.
Tot op heden niets ontvangen en ook geen bericht gehad over eventuele vertraging.

De oplossing

Liefst alsnog zsm. levering of anders het betaalde bedrag terug.

2 reacties

  1. Auteur
    henkvanderneut
    Datum
    Op bovenstaande klacht heb ik tot op heden geen enkele reactie ontvangen.
  2. Auteur
    eCom Supply
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste H. van der Neut,

    Helaas heeft je bestelling enige vertraging opgelopen bij onze externe leverancier. Wij hebben je hier ook van op de hoogte gebracht per mail. Naar verwachting mag je je pakketje binnen 5 werkdagen in ontvangst nemen.


    Met vriendelijke groet,

    Sanne
    Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
henkvanderneut
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het product zal binnen 5 dagen worden geleverd. Dat werd ook al verteld toen ik de bestelling plaatste (begin november) maar tot op heden had ik niets vernomen. Afwachten dus maar.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over eCom Supply?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen