Klacht eCom Supply: Geen levering van besteld en betaald product binnen de overeengekomen levertermijn

Klachtnummer
# 326743
Gebruiker
MartinL
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Marktplaats.Aanbieding heb ik bij het bedrijf eCom Supply b.v. in Lelystad
op vrijdag 29 september 2018, 6 stuks gordijnen besteld en betaald. De levertijd die bij de advertentie stond, zou 5 werkdagen bedragen. Tot op heden (donderdag 11 oktober) heb ik nog niets ontvangen. Ook heb ik tot tweemaal toe via een digitaal contactformulier contact opgenomen met Marktplaats.Aanbieding maar ook hier geen reactie opgenomen. Ik overweeg mij rechtsbijstand via mijn rechtsbijstandverzekering in te schakelen.

De oplossing

Allereerst contact met mij opnemen en bevestigen dat zij alsnog gaan leveren. En anders direct geld terug.

0 reacties

Ook een klacht indienen over eCom Supply?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen