Opgelost door eCom Supply: Headset defect bij levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 308089
Gebruiker
Phantom314
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 1 juni 2018 via de Marktplaats aanbieding een Touch Two Stereo Headset besteld en betaald. Bij levering op 13 juni 2018 bleek de headset defect. Ik heb geprobeerd contact te zoeken met Marktplaats (14 en 15 juni), maar krijg geen antwoord. Het systeem vermeld dat je binnen enkele minuten bevestiging hebt. Nu 2X geprobeerd, maar tot op heden nog geen bevestiging.

De oplossing

Terugsturen product en restitutie geldbedrag.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Phantom314
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over eCom Supply?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen