Klacht eCom Supply: Krijg geen goed contact en wil laptop terugsturen

Klachtnummer
# 347638
Gebruiker
BlauweBes80
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Marktplaats aanbieding een hp laptop besteld. Ik heb deze ontvangen en er zou windows 10 op staan. Dit is niet het geval
Er is wel een nummer bij waarmee je het zou kunnen installeren maar geeft aan dat dit al in gebruik is voor een ander apparaat.
Contact is alleen via de mail en ik krijg amper en onduidelijke antwoorden. Ik wil de laptop terugsturen maar krijg hier ook geen antwoord op. Zit met een laptop waar ik niets mee kan. Had ik het geld op mijn rug groeien nou ja. Maar het was voor mij een rib uit mijn lijf. Ben zo teleurgesteld!!!

De oplossing

Ik wil instructies hoe ik de laptop terug kan sturen en mijn geld terug.

0 reacties

Ook een klacht indienen over eCom Supply?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen