Klacht eCom Supply: Niet geleverde hoteltopdekmatras

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 335860
Gebruiker
#topmatras#45
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 29 september 2018 een hotel topdekmatras besteld en betaald . En deze tot op heden niet ontvangen. Wanneer wordt het geleverd? Het ordernummer is Q6XVZX64TC

De oplossing

Mijn hotel topdekmatras leveren

1 reactie

  1. Auteur
    eCom Supply
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Judith,

    Wij hebben het bedrag inmiddels aan je gecrediteerd aangezien de door jou bestelde producten helaas niet meer voorradig waren.

    Met vriendelijke groet,

    Sanne
    Team Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#topmatras#45
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wordt later geleverd, wordt later geld terug gestort. Maar tot op heden niks ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over eCom Supply?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen