Opgelost door eCom Supply: Niets ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 346895
Gebruiker
Ben
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 16 december wat besteld maar niets ontvangen. Marktplaats laat ook niet van zich horen.

De oplossing

spullen sturen die besteld zijn of in ieder geval reageren.

5 reacties

  1. Auteur
    Ben
    Datum
    Bericht gehad dat het wat langer duurd dan anders. Nog niets gezien.
  2. Auteur
    Ben
    Datum
    Het blijft opmerkelijk stil. Ook van Marktplaats.
  3. Auteur
    Ben
    Datum
    We zijn weer verder. Geen bericht van Marktplaats nog de verkoper.
  4. Auteur
    Ben
    Datum
    Mijn vertrouwen is weg. Nooit meer bestellen via eComm Supply. Graag gewoon geld terug.
  5. Auteur
    eCom Supply
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ben,

    Je geld wordt binnen 14 dagen gerestitueerd, dit wordt doorgevoerd door Worldpay en niet door Marktplaats Aanbieding zelf, we hopen dat je hier begrip voor hebt.

    Met vriendelijke groet,

    Sanne

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ben
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug is beloofd maar daar moeten ze dan 14 dagen over nadenken. Dat is in 2019 toch niet meer nodig. Een druk op de knoppen van het toetsenbord en het is geregeld. Slecht bedrijf vol beloftes maar of ze die nakomen?
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over eCom Supply?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen