Klacht eCom Supply: Opgelicht door Marktplaats, bestelling gekregen. XXL Mini bamboestruikjes kwamen dood aan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 318460
Gebruiker
kostwinner
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Besteld; XXL winterharde bamboestruiken. Ze overleven de zomer niet eens.
De struikjes zijn verstuurd met de DPD in een doos. Ten eerste geen XXL formaat , maar 30cm hoogte. Ten tijde van het warme weer zonder afspraak te maken verstuurd. De plantjes waren geel en verdord.

Klacht naar Marktplaats gestuurd, zij bieden tenslotte dit product aan en gaan met deze leverancier in zee.
Geen enkele reactie, van wie dan ook gehad. Echt schandalig. Ik krijg een gevoel van oplichting.
Ik zal in iedergeval nooit meer iets kopen van de Marktplaatsaanbieding en ik zal zoveel mogelijk mensen in mijn omgeving dit af raden.

De oplossing

Geld terug , 45,90 euro

10 reacties

  1. Auteur
    eCom Supply
    Datum
    Beste L. Roof,

    Wat vervelend om te vernemen dat het plantje niet in de juiste staat bij je is afgeleverd. Zou je ons willen voorzien van beeldmateriaal hiervan per mail? Zodra wij dit van je hebben ontvangen zullen wij hier uiteraard ook een passende oplossing voor creëren.

    Met vriendelijke groet,

    Sanne
    Team Webcare
  2. Auteur
    eCom Supply
    Datum
    Beste L. Roof,

    Wat vervelend om te vernemen dat het plantje niet in de juiste staat bij je is afgeleverd. Zou je ons willen voorzien van beeldmateriaal hiervan per mail? Zodra wij dit van je hebben ontvangen zullen wij hier uiteraard ook een passende oplossing voor creëren.

    Met vriendelijke groet,

    Sanne
    Team Webcare
  3. Auteur
    kostwinner
    Datum
    Beste team Webcare,

    Fijn dat u alsnog na zoveel maanden de moeite neemt om onze klacht in behandeling te nemen.

    Onze klacht is tweeledig.
    - XXL maat besteld. Dat is geen 30 cm. Welke
    wij ontvangen hebben
    - de plantjes heb ik dor en meer dood dan
    levend ontvangen.

    Ze waren niet meer te helpen.
    Toen zijn we maar naar het tuincentrum gereden en hebben daar de bamboe gekocht.
    In verhouding nog goedkoper ook.
    2 planten van ieder ruim 2 meter voor 26.95 ps

    Graag uw oplossing.

    Foto zie bijlage

    Vriendelijke groet,

  4. Auteur
    eCom Supply
    Datum
    Beste L.Roof,

    Wat vervelend om te vernemen dat je bestelling niet in goede orde of compleet is afgeleverd. We willen graag een passende oplossing voor je realiseren.

    Ben je in de gelegenheid om ons te voorzien van beeldmateriaal, zodat wij de klacht kunnen onderbouwen naar de leverancier?

    In afwachting van je reactie verblijven wij.


    Met vriendelijke groet,

    Sanne
    Team Webcare
  5. Auteur
    kostwinner
    Datum
    Goededag Sanne,

    Fijn dat jullie mijn klacht toch nog serieus nemen.
    Mijn klacht heeft betrekking op de grootte van de planten en dat deze dood aangeleverd zijn. We hebben nog geprobeerd om ze te verzorgen een aanral dagen. Maar dat lukt niet meer.

    Van de XXL maat die wij besteld hadden, kregen wij bamboeplantjes van hoogstens 30 centimeter.

    Nieuwe bamboe hebben wij al gekocht, graag geld retour.

    De foto kan ik bljkbaar niet toevoegen.
    Wellicht dat ik deze naar een email adres jan sturen.
  6. Auteur
    kostwinner
    Datum
    Tot op heden nog niets vernomen.

    Echter ik krijg wel steeds meldingen dat mijn klacht bijna verloopt.
    Terwijl ik dus wel reageer.

    Graag reactie Ecom Supply!!
  7. Auteur
    eCom Supply
    Datum
    Beste L.Roof,

    Helaas zien wij geen bijgevoegde foto in je mailtje. Via deze manier kunnen je klacht niet beoordelen. Wel willen wij je graag verder helpen. Zou je ons kunnen voorzien van beeldmateriaal op het volgende mailadres?

    Marktplaatsaanbieding@ecomsupply.nl

    Met vriendelijke groet,

    Sanne
  8. Auteur
    eCom Supply
    Datum
    Beste L.Roof,

    Helaas zien wij geen bijgevoegde foto in je mailtje. Via deze manier kunnen je klacht niet beoordelen. Wel willen wij je graag verder helpen. Zou je ons kunnen voorzien van beeldmateriaal op het volgende mailadres?

    Marktplaatsaanbieding@ecomsupply.nl

    Met vriendelijke groet,

    Sanne
  9. Auteur
    kostwinner
    Datum
    Klacht wordt bijna gesloten. Er is echter nog steeds geen oplossing of reactie vanuit de leverancier. Fotobewijs van de geleverde uitgedroogde bamboe plantjes is al enige tihd geleden gestuurd naar leverancier.
  10. Auteur
    kostwinner
    Datum
    Klacht wordt bijna gesloten. Er is echter nog steeds geen oplossing of reactie vanuit de leverancier. Fotobewijs van de geleverde uitgedroogde bamboe plantjes is al enige tihd geleden gestuurd naar leverancier.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kostwinner
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas wordt er niet gereageerd op mijn emails en berichten in het klachtenkompas. Op verzoek heb ik een foto van de verdorde plantjes gemaild. Nog steeds geen rectie van Ecom supplies . Zij zijn blijkbaar niet genegen om mijn klacht op te pakken. Zo jammer. Voor mij en mijn omgeving geen aankopen meer via de Marktplaats aanbiedingen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over eCom Supply?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen