Opgelost door eCom Supply: Opgelicht

content Opgelost
rb

Douche gekocht in december 2018 nooit geleverd krijg ook mijn geld niet terug, ik kon niet zien dat dit de verkoper was marktplaats beschermd hem, ik heb direct aan marktplaats betaald en nimmer mijn geld teruggekregen omdat marktplaats zegt dat de transactie buiten marktplaats is gegaan. Ik heb aangifte gedaan ze sturen geautomatiseerde mails met een pseudo naam: andre van de velden met de mededeling dat de leverancier te laat is maar dat je binnen 5 werkdagen van de leverancier een track and trace code krijgt.

Gewoon aangifte doen ook tegen marktplaats.

Mijn geld terug van marktplaats

eCom Supply
    Beste R.R.M. Blikman,

Bedankt voor je bericht/opmerking.

Helaas kunnen wij via dit kanaal je klacht niet in behandeling nemen. Graag verwijzen wij je door naar onderstaand e-mailadres, via deze weg kunnen wij je klacht oppakken.

Heb je al een e-mail verstuurd? Dan ontvang je binnen twee werkdagen een terugkoppeling.

marktplaatsaanbieding@ecomsupply.nl

Onze excuses voor het ongemak.

rb
Eindelijk na 3 maanden en meer dan 20 emails mijn geld terug gehad. Jammer dat men dit niet gewoon gelijk doet dan worden klachten voorkomen.

Ook een klacht indienen over eCom Supply?