Opgelost door eCom Supply: ROTAPPARAAT

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 353968
Gebruiker
Tolittletolate
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Kledingsomer gekocht á € 19,95 en apparaat werkt HELEMAAL niet.

De oplossing

Adres om apparaat terug te kunnen sturen en geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Tolittletolate
    Datum
    We hebben wel een reactie gehad maar nog steeds geen geld.
    m.vr.gr. René
  2. Auteur
    Tolittletolate
    Datum
    MH/D,
    Op 7 mrt hebben wij een mail ontvangen dat wij het pakje terug konden sturen. Zie onder, Wij hebben dat gedaan en tot op heden niets meer vernomen.Noch is het geld geretourneerd.
    m.vr.gr. René Ebeling


    Beste Rene,

    Betreft: het retourneren.



    Je krijgt alternatieve instructies toegestuurd om het pakketje alsnog kosteloos naar ons te retourneren.


    Om dit proces in goede banen te leiden is het volgende van belang:

    1) Voeg het ordernummer toe bij de adres gegevens. (als dit er niet bij staat kunnen wij het niet retour inboeken)

    2) Zorg dat het pakketje zo origineel mogelijk naar ons geretourneerd wordt.

    3) Zorg dat het pakketje scheur- en lekdicht is.


    Je kunt het pakketje retourneren naar:

    T.A.V. Marktplaats Aanbiedingen Retouren

    Antwoordnummer 1709

    2973ZZ, Molenaarsgraaf.


    (vergeet het ordernummer niet!)



    Let op: de maximale afmetingen wat het pakketje mag zijn is: 78CM (L) x 58CM (B)x 175CM (H)

    Je kunt het afgeven bij een PostNL punt (de grootste aanbieder van Nederland).

    Klik hier om een PostNL punt in uw buurt op te zoeken:



    http://bit.ly/1RFzkwV


    Nadat je het pakketje afgegeven hebt, ontvang je een afgiftebewijs.

    Het is van belang dat je deze goed bewaart.

    Het duurt overigens maximaal 5 werkdagen nadat wij jouw retour hebben ontvangen voordat deze verwerkt word.


    Heb je nog vragen/opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen.
    Wij helpen je graag verder.


    Met vriendelijke groet,
    André van der Velden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tolittletolate
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over eCom Supply?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen