Klacht eCom Supply: Wel betaald niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555356
Gebruiker
Somebody
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Product besteld via Facebook, hier stond een andere bedrijfsnaam bij. Afschrijving is naar ecom supply gegaan. Gelijk betaald, zou 1 tot 2 dagen duren voor het in huis was. Nu bijna een maand verder en nog niets ontvangen. Tevens reageert het bedrijf nergens op ondanks het stukje tekst "klantenservice 24/7"

De oplossing

Graag ontvang ik ofwel mijn geld terug ofwel alsnog het product.

1 reactie

  1. Auteur
    Somebody
    Datum
    Nog steeds niet opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Somebody
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over eCom Supply?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen