Opgelost door Econic: Problemen WKO
Details
Klacht
Nieuw appartementencomplex, sinds het begin al problemen met de WKO: geen warmte / warm water. Hier is na meer dan een jaar uiteindelijk een compensatie voor gekomen. Echter spelen dezelfde problemen nog steeds: regelmatig zonder warmte, warm water en veel storingen in het systeem (om de paar weken). Nu al 3-4 dagen zonder warm water waarbij klantenservice aangeeft dat er ‘vandaag iemand langs zal komen’. Meerdere keren komt er dan uiteindelijk niemand en wacht je voor niks thuis.Gewenste oplossing
- Sneller oplossen storingen waarbij er geen warmte in de woning / warm water is. En dan ook daadwerkelijk zorgen dat er iemand langs komt als dat gezegd wordt, zodat je niet voor niks thuis moet wachten.- Blijvende oplossing voor het probleem zoeken aangezien deze problemen al spelen vanaf het begin.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.