Opgelost door Econic: Problemen WKO

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 647180
Gebruiker
Wijwillendouchen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Nieuw appartementencomplex, sinds het begin al problemen met de WKO: geen warmte / warm water. Hier is na meer dan een jaar uiteindelijk een compensatie voor gekomen. Echter spelen dezelfde problemen nog steeds: regelmatig zonder warmte, warm water en veel storingen in het systeem (om de paar weken). Nu al 3-4 dagen zonder warm water waarbij klantenservice aangeeft dat er ‘vandaag iemand langs zal komen’. Meerdere keren komt er dan uiteindelijk niemand en wacht je voor niks thuis.

Gewenste oplossing

- Sneller oplossen storingen waarbij er geen warmte in de woning / warm water is. En dan ook daadwerkelijk zorgen dat er iemand langs komt als dat gezegd wordt, zodat je niet voor niks thuis moet wachten.
- Blijvende oplossing voor het probleem zoeken aangezien deze problemen al spelen vanaf het begin.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Econic
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u regelmatig en momenteel ook zonder warmte en warm water zit en dat er veel storingen zijn. Wij nemen gelijk persoonlijk contact met u op om dit op te lossen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Econic?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen