Klacht Econo.nl: volledige bedrag niet terug bij retourneren product internerwinkel

sad Niet opgelost
# 252092
PW2

Een webwinkel voor mooie producten, dacht ik.
Kreeg advies, maar twijfelde uiteindelijk toch of (in dit geval een doorstroomtoestel) zou voldoen in de praktijk.
Econo.nl zei het product niet terug te kunnen nemen omdat het om een hygiëne product zou gaan (vgl tandenborstel). De consumentenbond liet daar natuurlijk niets van heel. Toen ze dat ook inzagen brachten ze 30 euro in mindering op de aankoop (Totdat de consumentenbond ze zou kunnen overtuigen). Kandidaat voor een loden Loekie lijkt me.
Advies: geen zaken doen zou ik zeggen.

terugstorting volledige bedrag

Wij vinden dat Econo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

PW2
Er is nog steeds geen reactie gekomen van Econo.nl (inmiddels 10 maanden nadat ik dit heb gemeld) Dat is helaas hun werkwijze. Ontmoedigen totdat je denkt laat ik mijn tijd beter besteden. Bezint dus eer ge begint! Ik geen natuurlijk niet op en hou jullie op de hoogte.

Ook een klacht indienen over Econo.nl?