Klacht Econo.nl: volledige bedrag niet terug bij retourneren product internerwinkel

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 252092
Gebruiker
PW2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een webwinkel voor mooie producten, dacht ik.
Kreeg advies, maar twijfelde uiteindelijk toch of (in dit geval een doorstroomtoestel) zou voldoen in de praktijk.
Econo.nl zei het product niet terug te kunnen nemen omdat het om een hygiëne product zou gaan (vgl tandenborstel). De consumentenbond liet daar natuurlijk niets van heel. Toen ze dat ook inzagen brachten ze 30 euro in mindering op de aankoop (Totdat de consumentenbond ze zou kunnen overtuigen). Kandidaat voor een loden Loekie lijkt me.
Advies: geen zaken doen zou ik zeggen.

De oplossing

terugstorting volledige bedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Econo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PW2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is nog steeds geen reactie gekomen van Econo.nl (inmiddels 10 maanden nadat ik dit heb gemeld) Dat is helaas hun werkwijze. Ontmoedigen totdat je denkt laat ik mijn tijd beter besteden. Bezint dus eer ge begint! Ik geen natuurlijk niet op en hou jullie op de hoogte.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Econo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen