Klacht Economybookings.com/: Oplichting?!

# 319569
jpderijcke

Op 08-12-2017 een auto geboekt. Voorschot voldaan ad euro 66,99 Zou bij aankomst op 11-07-2018 in Tegucigalpa Honduras nog 500.52 dollar moeten voldoen. Bij aankomst werd mij gevraagd om euro 1.500,- in deposito te storten?! De betaling werd niet volbracht, noch door mijn Matercard noch gewone betaalkaart! Adres van storting waarschijnlijk onbetrouwbaar?! Er werd ons verteld door een verantwoordelijke die gebeld was dat er diverse kosten bijkwamen?! Ik had een aparte verzekering afgesloten tot 3000,- euro in verband met mogelijke schade. Diverse malen gemaild met verzoek om mijn voorschot ad 66,99 terug te storten, maar tot heden geen reactie of antwoord! Eerste mail dateert van 20-07-2018 (Na 28 dagen zou reactie volgen) Er werd mij door de verantwoordelijke in Tegucigalpa Honduras verzekert na mail mijn voorschot terug te ontvangen.

Terugstorten voorschot ad euro 66,99 op NL85ABNA0977364046 bic ABNA NL 2A

Wij vinden dat Economybookings.com/ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Economybookings.com/?