Klacht Ecosave zonnepanelen: oplichter

Twister1965

Ik heb inmiddels 13 klachten over deze meneer van ecosave [naam verwijderd door moderator]
1.verkeerde kvk nummer 2.factuur opmaak verkeerd en nog niet opgelost, verkeerde huis op google opgezocht 3. na betaling van hele bedrag daar was die voorstander van ineens kon dat type zonnepaneel niet geleverd worden, maar we konden ons geld niet terugkrijgen want meneer had zogenaamd onderdelen besteld (dit niet waar want hij had op dag van plaatsen niets binnen en moest op de bewuste dagen nog even uren rijden voor het materiaal)
4.verkeerde bouten door het dak(mijn man timmerman zag dat toevallig)
op verkeerde manier dakpannen slijpen zodat het veel langer zou duren
5.gereedschap sterk verouderd en op
6. In de ochtend niet op komen dagen omdat hij spullen moest halen (niet voorbereid)
7.meneer zou btw terughalen maar niet waar kan ook niet want hij heeft geen BSN van ons
8.omvormer die bij de panelen hoort niet aanwezig
9 moeten het verschil van panelen nog terugkrijgen
10 meneer had leuk belasting ideetje ( hij had die duurdere panelen zogenaamd bij de belasting opgegeven) wij zeiden dat kan niet wij hebben de goedkopere van jouw gekregen daar is het factuur naar
Na de belasting teruggaaf zouden we de rest verschil terugkrijgen kan niet we hebben immers teveel betaald en niet gekregen
we krijgen nu 335WP zou beter krijgen

Deze man moet geen panelen of andere dingen in de bouw doen , voor gewoon leek niet goed , ik heb het geluk dat mijn man timmerman is

Wij vinden dat Ecosave zonnepanelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ecosave zonnepanelen?