Klacht Ed van Berge Sierbestrating: Achter gelaten met een zeer slecht afgewerkt terras

GerrieT

Vanwege bijzondere bestrating hebben wij gekozen om een professionele hovenier gespecialiseerd in sierbestrating in de arm te nemen. We hebben dhr. Ed van Berge in de arm genomen omdat hij zichzelf voordeed als 'de vakman'. Na een vaste afspraak over de prijs, viel de hoeveelheid werk dhr. Ed van Berge duidelijk tegen. Na hem te hebben aangesproken over de afwerking en de afspraken daarover werd ik verbaal aangevallen door dhr. Ed van Berge. Uiteindelijk heeft hij het 'afgewerkt' maar totaal niet naar behoren. Wij zitten nu met terrassen waarbij de randen verkeerd afgezaagd zijn en er zelfs een ingezaagde tegel is. Overal langs de randen is het schots en schreef. Verschillende keren hebben wij dhr. Ed van Berge gevraagd dit af te werken maar er is niets gebeurd helaas.

Ik zou het prettig vinden als Ed van Berge het terras naar behoren komt afwerken. Wil hij dat niet, zijn we genoodzaakt een ander te vragen, dit brengt extra kosten met zich mee welke ik dan zou moeten verhalen op Ed van Berge.

Wij vinden dat Ed van Berge Sierbestrating hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ed van Berge Sierbestrating?