Klacht Eddy-s.nl: Aankoop bedrag wordt niet geroutineerd

Klachtnummer
# 590714
Gebruiker
Bahtiyar
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Producten retour gestuurd op 17 feb 2022.
Na meerdere mails te hebben gestuurd hebben is er na maand nog steeds geen geld terug gestort.
Bij de mails wordt er gezegd dat binnen 3a4 dagen storting zal plaatsvinden.
Nog steeds niks ontvangen….
Wat ook raar is!!! Dat ze 2 nummer hebben op de website maar beide worden niet opgenomen.
Dit gaat te ver…ik ben zo geïrriteerd dat ik naar Eindhoven ga rijden om mijn geld op te halen…

Gewenste oplossing

Zie graag dat ze het geld terug storten zo als dat hoort!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Eddy-s.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Bahtiyar, helaas omdat het hier ging om een verwisselde order, was het even een gepuzzel voor ons, maar gelukkig hebben we de puzzelstukjes bij elkaar en is je gehele retour bij ons bekend en binnen gescant.
    Zoals ook aangegeven staat op het bandje van de telefoon zijn we helaas telefonisch niet bereikbaar vanwege de drukte, maar zodra er gevraagd word om gebeld te worden, kunnen wij natuurlijk altijd even contact met je opnemen.
    Zoals telefonisch besproken is het allemaal opgelost nu en hebben wij het bedrag zojuist aan je gecrediteerd en het bedrag zal binnen enkele dagen terug op je rekening staan.

    Mochten er nog vragen zijn horen we het graag en we wensen je een fijne dag!

Ook een klacht indienen over Eddy-s.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen