Opgelost door Eddy-s.nl: Kleuren van guess shirt weg na 1x wassen foto's gemaild en moest retour sturen

danielle

Voor mijn dochter haar verjaardag verschillende guess items besteld bij eddy's webshop. Deze kwamen ten eerste pas na anderhalve week aan en te laat voor haar verjaardag dat was al 1. Na het 1x dragen en wassen van het guess shirt was de roze kleur van de print gedeeltelijk verdwenen. Hen een mail gestuurd met foto's van het shirt. Er was mij gevraagd het artikel retour te sturen. Dit gedaan, na 2 weken nog niets gehoord en per mail contact opgenomen. Zij vroegen mij om de track en trace code en belde mij later op. Het bleek dat het artikel na 2 weken nog niet verzonden was door post nl. Ze verzocht mij zelf contact op m te nemen met post nl. Dit vond ik al vreemd want met andere webwinkels ervaring dat zij dit uitzoeken. Ze zei me dan later terug te bellen zodat we tot een oplossing zouden komen. 1 week gewacht nog in de hoop het pakket verstuurd zou zijn maar helaas, en contact gehad met post nl. Zij gaven aan dat het pakketje zoek was en alleen iets kunnen doen als het verzekerd verstuurd was. Met deze info contact gehad met eddys en zij gaven nu aan hier niks mee te kunnen en ineens was het niet meer mogelijk tot een oplossing te komen. Het shirt wat ik retour stuurde was al om in de prullenbak te gooien! Ooit eerder zoiets meegemaakt met andere webwinkel en na het zien van een foto werd gelijk een vervangend artikel verstuurd.. dat is service!! Helaas ook ooit meegemaakt dat een retourzending niet aangekomen was ook dit loste de webwinkel zonder enig pardon op! Als het shirt niet van bagger kwaliteit was geweest had ik het op de eerste plaats niet eens retour hoeven sturen..!! Ik vraag geen geld terug maar een vervangend shirt voor mijn dochter zou op zijn plaats zijn!!

Een vervangend artikel opsturen
Eddys is met een oplossing gekomen! Ik krijg een vervangend shirt voor mijn dochter!

Eddy-s.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Eddy-s.nl?