Opgelost door Edel Collecties: Bombardement van producten die ik niet besteld heb

content Opgelost
R.C. Rijnders

Altijd tevreden klant geweest, één keer hebben ze een munt gestuurd terwijl ik helemaal niets besteld had in 2016.
Nu wéér een munt gestuurd die ik niet besteld had. Ik heb gebeld en kon hem terugsturen met antwoordnr, kreeg na een paar dagen al een aanmaning. Mezelf uitgeschreven (unsubscribe) maar blijf maar emails krijgen.
Ik heb er geen zin meer in dus betaal die munt maar, klaar.
Nu krijg ik wéér een munt toegestuurd die ik niet besteld heb!
Die gaat met 2 bakstenen terug. Misschien dat dat helpt!

Stop met beschieten met dingen die ik niet besteld heb! Haal me uit jullie klanten bestand! Waar heb ik dit aan verdiend?

R.C. Rijnders
Kreeg vandaag toch weer een envelop binnen van Edel Collecties, dus dat was weer even schrikken. Bleek geen productzending maar reclame. Het is echt jammer dat het zo moest lopen, ik denk dat producten die me toegezonden worden die ik niet besteld heb, inderdaad geschonken moeten worden (alle moeite om dat af te wikkelen kost net zoveel aan beide kanten, dus makkelijker zand er over). Ik ben me wat gaan verdiepen in overige klachten over Edel Collecties, en het toezenden van producten die niet besteld zijn, gebeurt toch wel te vaak. Ik heb het nu zelf 3x meegemaakt op 7 bestellingen. Jammer want ik vond de producten echt wel waar voor hun prijs bieden. Hoe het heeft kunnen gebeuren weet ik niet, maar voor mij is dat een schrikbeeld (ik zag in mijn fantasie al elke dag een nieuw product in mijn brievenbus vallen terwijl ik niets besteld had waarna aanmaningen en agressieve incassobureau's). Hopelijk blijft het hierbij.

Ook een klacht indienen over ?