Opgelost door Edel Collecties: Klacht aan Edel Collecties nog niet opgelost/Voortgang

content Opgelost

CONSUMENTENMISLEIDING/KLACHT AAN
EDEL COLLECTIES NOG NIET OPGELOST/VOORTGANG

Geachte beheerders/lezers van Klachtencompas,

Op verzoek van Klachtencompas bericht ik hier over de voortgang
van mijn klacht aan Edel Collecties.

Er zijn alweer enkele dagen overheen gegaan, nadat ik u heb bericht
over de klacht tegen Edel Collecties in verband met de onjuiste
informatie en gebrek aan professionaliteit ivm de niet levering
van een door mij bestelde Wilhelmina Rijksdaalder 1940, met luxe cassette en de copie
van het Jubileum Gedenkboek Wilhelmina voor de prijs van 59.95

Ziehier de klacht op Klachtencompas

Inmiddels heb ik op woensdag 9 augustus
een schrijven [mail] ontvangen van adjunct directeur de heer de Boer,
waarin hij mij meldt, inmiddels drie Rijksdaalders te hebben binnengekregen
en dat mij zo snel mogelijk een wordt toegestuurd

Ziehier de gehele correspondentie

Echter heb ik deze Rijksdaalder nog niet ontvangen, waardoor
de klacht nog NIET is opgelost.

Wanneer de Wilhelmina Rijksdaalder mocht binnenkomen,
bericht ik dit, zoals ook aan de Boer toegezegd, op Klachtencompas.

Vriendelijke groeten

Astrid Essed

Ik ben tevreden, wanneer de mij door de heer de Boer [adjunct directeur
Edel Collecties] woensdag 9 augustus per mail toegezegde Wilhelmina
Rijksdaalder 1940, met bijbehorende luxe cassette en gedenboek
Wilhelmina voor deafgesproken prijs van 59.95, in goede staat bij
mij is afgeleverd. Dit zal ik dan Klachtencompas meedelen.

Edel Collecties is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Astrid Essed
KLACHT AAN EDEL COLLECTIES NAAR TEVREDENHEID OPGELOST Geachte beheerders, lezers van Klachtwencompas Bedankt voor de mail. Ik heb echter al een aantal keren aangegeven, dat de klacht over Edel Collecties is opgelost en dat het betreffende product [een Wilhelmina Rijksdaalder uit 1940, met luxw cassette en Wilhelmina gedenkboek voor de afgesproken prijs van 59.95] in goede staat is afgeleverd Hierover ben ik tevreden, zoals ook aan Edel Collecties meegedeeld, hoewel een en ander aanvankelijk nogal stroef verliep, vandaar mijn klacht op Klachtencompas Zie voor overzicht en verloop https://astridessed.weebly.com/blog/consumentenmisleiding-4klacht-aan-edel-collecties-opgelost Ik ben Klachtencompas zeer erkentelijk voor de bemuiddeling en ben er zeker van dat die bemiddeling heeft bijgedragen aan een correcte afhandeling. Vriendelijke groeten/Astrid Essed

Ook een klacht indienen over ?