Edel Collecties is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Edel Collecties: Klacht aan Edel Collecties nog niet opgelost/Voortgang
Details
De klacht
CONSUMENTENMISLEIDING/KLACHT AANEDEL COLLECTIES NOG NIET OPGELOST/VOORTGANG
Geachte beheerders/lezers van Klachtencompas,
Op verzoek van Klachtencompas bericht ik hier over de voortgang
van mijn klacht aan Edel Collecties.
Er zijn alweer enkele dagen overheen gegaan, nadat ik u heb bericht
over de klacht tegen Edel Collecties in verband met de onjuiste
informatie en gebrek aan professionaliteit ivm de niet levering
van een door mij bestelde Wilhelmina Rijksdaalder 1940, met luxe cassette en de copie
van het Jubileum Gedenkboek Wilhelmina voor de prijs van 59.95
Ziehier de klacht op Klachtencompas
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/edel-collecties/klachten/onjuiste-informatie-en-onprofessioneel-gedrag-bij-bestelling/details?complaintId=6b6f12d0-5f8c-4592-adaf-2405c484828e
Inmiddels heb ik op woensdag 9 augustus
een schrijven [mail] ontvangen van adjunct directeur de heer de Boer,
waarin hij mij meldt, inmiddels drie Rijksdaalders te hebben binnengekregen
en dat mij zo snel mogelijk een wordt toegestuurd
Ziehier de gehele correspondentie
http://astridessed.weebly.com/blog/consumentenmisleiding-3overzicht-gehele-correspondentie-met-edel-collecties
Echter heb ik deze Rijksdaalder nog niet ontvangen, waardoor
de klacht nog NIET is opgelost.
Wanneer de Wilhelmina Rijksdaalder mocht binnenkomen,
bericht ik dit, zoals ook aan de Boer toegezegd, op Klachtencompas.
Vriendelijke groeten
Astrid Essed
De oplossing
Ik ben tevreden, wanneer de mij door de heer de Boer [adjunct directeurEdel Collecties] woensdag 9 augustus per mail toegezegde Wilhelmina
Rijksdaalder 1940, met bijbehorende luxe cassette en gedenboek
Wilhelmina voor deafgesproken prijs van 59.95, in goede staat bij
mij is afgeleverd. Dit zal ik dan Klachtencompas meedelen.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.