Opgelost door Edel Collecties: Klacht aan Edel Collecties over consumentenmisleiding opgelost

content Opgelost

CONSUMENTENMISLEIDING/KLACHT AAN EDEL COLLECTIES
OPGELOST

Geachte beheerders/lezers van Klachtencompas,

Enkele dagen geleden berichtte ik u over de onjuiste informatie/gebrek aan
professionaliteit, die ik had ervaren bij Edel Collecties.
Het betrof de levering van een Wilhelmina Rijksdaalder 1940, met
luxe cassette en gedenkboek Wilhelmina voor 59.95.
Eerst was mij drie keer [werd niet geleverd, heb ik drie keer over gebeld]
levering toegezegd, om na het vierde telefoontje te vernemen, dat er
voorlopig niet geleverd kon worden

Zie

Zie voor de gehele correspondentie

Na Klachtencompas te hebben ingeschakeld, kwam er al snel een reactie/mail
van de heer de Boer [adjubctdirecteur], dat de munt nu wel geleverd kon worden
en zou worden opgestuurd.

Dat is nu inmiddels gebeurd, de munt is nu in goede staat en met toebehoren
in mijn bezit en ik heb daarover gereageerd naar de heer
de Boer
Nu doe ik dat naar Klachtencompas

Zie onderstaande link, doorscrollen, mijn reactie staat onderin

Voor mij is nu de klacht opgelost.

KLACHTENCOMPAS, HARTELIJK BEDANKT VOOR DE BEMIDDELING!

Ben ervan overtuigd, dat dat erg heeft geholpen bij de klachtenafhandeling!

Vriendelijke groeten
Astrid Essed

De klacht is, mede door de bemiddeling van Klachtencompas, opgelost
Vriendelijk bedankt

Edel Collecties is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Astrid Essed
KLACHT AAN EDEL COLLECTIES NAAR TEVREDENHEID OPGELOST Geachte beheerders, lezers van Klachtencompas Bedankt voor de mail. Ik heb echter al een aantal keren aangegeven, nu voor de derde en laatste!,, dat de klacht over Edel Collecties is opgelost en dat het betreffende product [een Wilhelmina Rijksdaalder uit 1940, met luxe cassette en Wilhelmina gedenkboek voor de afgesproken prijs van 59.95] in goede staat is afgeleverd Hierover ben ik tevreden, zoals ook aan Edel Collecties meegedeeld, hoewel een en ander aanvankelijk nogal stroef verliep, vandaar mijn klacht op Klachtencompas Zie voor overzicht en verloop https://astridessed.weebly.com/blog/consumentenmisleiding-4klacht-aan-edel-collecties-opgelost Ik ben Klachtencompas zeer erkentelijk voor de bemuiddeling en ben er zeker van dat die bemiddeling heeft bijgedragen aan een correcte afhandeling. Vriendelijke groeten/Astrid Essed

Ook een klacht indienen over ?