Edel Collecties is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Edel Collecties: Onjuiste informatie en onprofessioneel gedrag bij bestelling
Details
De klacht
Geachte beheerders/lezers van Klachtencompas,Mijn klacht aan Edel Collecties betreft het bestellen van een
Wilhelmina Rijksdaalder 1940, met bijbehorende cassette en copie
jubileumgedenkboek Wilhelmina.
Klacht behelst tegenstrijdige informatie over levering [eerst wel/toen niet]
en onprofessioneel gedrag van een van de medewerkers.
Er is-ter verdediging van Edel Collecties-snel op mijn klacht gereageerd,
maar niet naar mijn tevredenheid
Zie voor verdere correspondentie mijn Blog
http://astridessed.weebly.com/blog/consumentenmisleidingreactie-op-antwoord-edel-collecties-na-eerdere-klacht
Vriendelijke groeten/Astrid Essed
De oplossing
Ik ben tevreden, wanneer u mij als bedrijf uw excuses aanbiedt,de heer van Diermen aanspreekt op zijn onprofessionele en
onklantvriendelijke gedrag en vooral als de Wilhelmina Rijksdaalder
1940 zo snel mogelijk wordt geleverd, met toebehoren en dat uiteraard
voor de afgesproken prijs van 59,95.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.