Klacht Edel Collecties: Onjuiste informatie en onprofessioneel gedrag bij bestelling

Klachtnummer
# 269858
Gebruiker
Astrid Essed
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte beheerders/lezers van Klachtencompas,

Mijn klacht aan Edel Collecties betreft het bestellen van een
Wilhelmina Rijksdaalder 1940, met bijbehorende cassette en copie
jubileumgedenkboek Wilhelmina.
Klacht behelst tegenstrijdige informatie over levering [eerst wel/toen niet]
en onprofessioneel gedrag van een van de medewerkers.
Er is-ter verdediging van Edel Collecties-snel op mijn klacht gereageerd,
maar niet naar mijn tevredenheid
Zie voor verdere correspondentie mijn Blog
http://astridessed.weebly.com/blog/consumentenmisleidingreactie-op-antwoord-edel-collecties-na-eerdere-klacht
Vriendelijke groeten/Astrid Essed

De oplossing

Ik ben tevreden, wanneer u mij als bedrijf uw excuses aanbiedt,
de heer van Diermen aanspreekt op zijn onprofessionele en
onklantvriendelijke gedrag en vooral als de Wilhelmina Rijksdaalder
1940 zo snel mogelijk wordt geleverd, met toebehoren en dat uiteraard
voor de afgesproken prijs van 59,95.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Edel Collecties is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Astrid Essed
    Datum
    CONSUMENTENMISLEIDING/KLACHT AAN
    EDEL COLLECTIES NOG NIET OPGELOST/VOORTGANG

    Geachte beheerders/lezers van Klachtencompas,

    Op verzoek van Klachtencompas bericht ik hier over de voortgang
    van mijn klacht aan Edel Collecties.

    Er zijn alweer enkele dagen overheen gegaan, nadat ik u heb bericht
    over de klacht tegen Edel Collecties in verband met de onjuiste
    informatie en gebrek aan professionaliteit ivm de niet levering
    van een door mij bestelde Wilhelmina Rijksdaalder 1940, met luxe cassette en de copie
    van het Jubileum Gedenkboek Wilhelmina voor de prijs van 59.95

    Ziehier de klacht op Klachtencompas

    https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/edel-collecties/klachten/onjuiste-informatie-en-onprofessioneel-gedrag-bij-bestelling/details?complaintId=6b6f12d0-5f8c-4592-adaf-2405c484828e

    Inmiddels heb ik op woensdag 9 augustus
    een schrijven [mail] ontvangen van adjunct directeur de heer de Boer,
    waarin hij mij meldt, inmiddels drie Rijksdaalders te hebben binnengekregen
    en dat mij zo snel mogelijk een wordt toegestuurd

    Ziehier de gehele correspondentie

    http://astridessed.weebly.com/blog/consumentenmisleiding-3overzicht-gehele-correspondentie-met-edel-collecties

    Echter heb ik deze Rijksdaalder nog niet ontvangen, waardoor
    de klacht nog NIET is opgelost.

    Wanneer de Wilhelmina Rijksdaalder mocht binnenkomen,
    bericht ik dit, zoals ook aan de Boer toegezegd, op Klachtencompas.

    Vriendelijke groeten
    Astrid Essed

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren