Wij vinden dat Edel-optics.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Edel-optics.nl: geen antwoord op mail, telefonisch niet bereikbaar en krijg m'n geld maar niet retour gestort...
Details
De klacht
Ray Ban besteld, die netjes op tijd binnen was. Alleen retourgestuurd omdat ie te groot was. De bevestiging gekregen dat ie in goede orde ontvangen is, maar ik wacht nog steeds op het terugstorten van het bedrag. Bellen heeft geen zin (wordt niet opgenomen of je staat uren in de wacht) op mail wordt soms gereageerd maar geen concreet antwoord op m'n vraag, namelijk wanneer krijg ik m'n geld terug? service is dus helemaal ruk. Raad iedereen af hier te bestellen, ondanks de gunstige prijzen...De oplossing
Graag het bedrag dat ik heb betaald voor de bril die ik heb teruggestuurd binnen 24 uur op mijn rekening.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.