Klacht Edel-optics.nl: geen antwoord op mail, telefonisch niet bereikbaar en krijg m'n geld maar niet retour gestort...

Klachtnummer
# 378387
Gebruiker
Copycath
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ray Ban besteld, die netjes op tijd binnen was. Alleen retourgestuurd omdat ie te groot was. De bevestiging gekregen dat ie in goede orde ontvangen is, maar ik wacht nog steeds op het terugstorten van het bedrag. Bellen heeft geen zin (wordt niet opgenomen of je staat uren in de wacht) op mail wordt soms gereageerd maar geen concreet antwoord op m'n vraag, namelijk wanneer krijg ik m'n geld terug? service is dus helemaal ruk. Raad iedereen af hier te bestellen, ondanks de gunstige prijzen...

De oplossing

Graag het bedrag dat ik heb betaald voor de bril die ik heb teruggestuurd binnen 24 uur op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Edel-optics.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Edel-optics.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen