Opgelost door Edelcollecties.nl: oplichting door edelcollecties Bunschoten

sad Opgelost
VM

Er wordt je een serie postzegels aangeboden die bestaat uit 6 zendingen. Wanneer je deze zendingen hebt ontvangen stopt het en is het een tijdje stil. Dan ineens beginnen ze weer met postzegels zenden die je helemaal niet hebt besteld. Het blijkt dan ineens de serie te zijn waar je een abonnement op hebt genomen.
Dit wilden we helemaal niet, dus opzeggen. Edelcollecties blijft dan doorgaan met sturen van postzegels en er volgt een brief waarin ze zeggen je opzegging te hebben ontvangen, maar dit niet uitvoeren omdat je dan je collectie niet compleet hebt. Je kunt ze niet bellen, ze reageren niet op mails en blijven aanmaningen sturen ondanks in overleg terugsturen van de onterechte zendingen.

Het bedrijf moet een keer contact met ons opnemen en het op een fatsoenlijke manier oplossen. Je kunt ze niet bereiken.
Het bedrijf moet stoppen met het sturen van ongewenste zendingen. Het bedrijf moet stoppen met het sturen van aanmaningen.
Alles is ineens opgelost. Je kunt mailen, proberen te bellen, er komt geen reactie; als je dan een klacht indient is ineens alles geregeld. Ze hebben niet eens de moeite genomen om even telefonisch contact op te nemen. Erg jammer allemaal. Ik wil het eerst zien en dan pas geloven. Zodra er geen zendingen meer komen en geen aanmaningen meer ben ik pas tevreden. Tot op heden hebben ze geen enkele afspraak na gekomen. Dus….. nog even afwachten

Edelcollecties.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Edelcollecties.nl?